27 Ekim 2016 Perşembe

LR'la Nasıl Tanıştım?

Bir gün ablamın şu anda konuşmadığımız sinsi komşusu geldi. Yok, yok abartmıyorum. Kadın ciddi anlamda sinsilikte tavan yapmış biri. Bu konuda üstün başarısından dolayı plaket falan alabilir. Biz de o esnada bu sinsilik kumkumasından, dedikodu yumağından elimizi eteğimizi çekmeye falan uğraşıyoruz. Neyse bu başka bir yazının konusu olsun :)

Kadın geldi çat kapı ve ablama bu LR'ı anlatmaya başladı. Yok şöyle iyi, yok böyle iyi diye. Hayır zaten kadın ''Allah bir'' dese bir durup düşünürsün, hele hele böyle bir şey, bir de network peeeehhh.

Tabii ki önemsemedik. Sonra ablam çok merak edip, şirketi araştırmış, içine sinmiş ve şirketin telefonunu bulup üye olmuş. Bana da anlattı. Zannediyorum 3 ay kadar direndim. Tek bir ürün bile kullanmadım. O kadar bıkmıştım ki krem vs. denemekten.

Neutrogena, Diadermine, Lancome, Clinique, Dior, Estee Lauder, Yves Rocher mu desem ve daha niceleri. Bıktım, usandım, olmayınca zorlamaya gerek yoktu ve ben cildimin durumunu kabullenmiştim. Ne var ki bu kızın durumunda derseniz şuraya bir tık.

Ablam benim, valla bu kadın hayatımın kadını. Onun blogu içinde buraya tık tık. Ablam, benden habersiz bana ürünleri seçip beni üye yapmış. Tabii sinirlendim.
Network ne yaa. Bin tane kaliteli kalitesiz ürün denemişim, bu mu yani, network zımbırtısı mı iyi gelecek bana. Hayır bir de üye yapıyor. Bin tane masraf.

Öyle değilmiş valla. Bunda aidat, kota, üyelik ücreti, zırt pırt yokmuş. Üyelik için ürün alıyorsun, hooop üyesin. Beğenmediysen alışveriş yapma, 1 yıl sonra hooop üyelik gittiiii :)

Bedavadan üye olunca ben, denedim tabii ürünleri. 1 yıldır evdeki her şey LR. Sabah LR, akşam LR :)

Biz ailecek kullanıyoruz. Ben, ailem, eşim, ailesi, eltisiydi, ailesiydi, danasıydı, bacısıydı falan :)            
İşte böyle :)

Aa az kalsın unutuyordum. Yüzümdeki düzensiz kullanıma rağmen değişim şöööle oldu. Eski yeni olarak yüzümün iki tarafını da koydum. Hangisi eski hangisi yeni belli oluyor mu?

 
                                       


               








20 yorum:

  1. Ah şu komşular... :)
    Bu LR nin önemli bir yeri var sizde anlaşılan efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bunu biliyorum da ondan efendim :) Daha detaylı bilgimin olduğu bir marka yok :) Ben de bildiğimi yazayım dedim :D
      O komşularsa bambaşka zaten :)

      Sil
  2. Gerçekten değişim muazzam araştırmak denemek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin derim. Ben her ürüne bayıldım. Yatıyorum kalkıyorum LR'ım resmen :)

      Sil
  3. Yeni mim benden yineee :)

    YanıtlaSil
  4. Sizi mimledim :)))) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım blogumada beklerim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Ayyy ben de çok mutluyum sonuçtan :) Daha süper sonuçları ilerde paylaşacağım :)

      Sil
  7. çok güzel etki etmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  8. Hah o gizemli ürün bu demek ki :) Harika. İzine geldiğimde bir yerlerden buluşturayım bari, merak ettim :) Sevgiler Elif İpek bacı ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet evet, valla denk gelirsen bir bakın derim. Amerika'da yok ama Türkiye'den bilen eden arkadaşların vardır belki. Yoksa yine ses et, yardımcı olurum.
      Sevgiler kucak dolusu :)

      Sil
  9. LR ürünlerini bende çok araştırdım ve çoğu kişi bayağı iyi sonuçlar almıştı. Acil yardım seti üçlü kremi vardı her konuda işe yarıyordu bende denemiştim. Bayanlar için krem ve parfümlerini çok seviyorum ama maalesef pahalılar. Teşekkürler paylaşım için. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet resmen mucize 3'lü o. Yüzümdeki eski sivilce izlerinden ve çukurlardan biraz da onların yardımıyla kurtuldum ama daha tam istediğim boyutta değil.,
      Aaa parfümleri uygun fiyatlı aslında. Ünlülerin parfümleri diğerlerine göre daha pahalı ama LR'ınkiler oldukça ucuz. 25 tl mi ne olması lazım bize gelişi. Bir de astımlılar falan kullanabiliyor ya, kimyasalsız - alerjensiz.
      Tabii fiyatları birazda şeyle kıyaslamak lazım. Dermakozmetik ya bu ürünler, o tarz ürünlerin fiyatıyla. O bakımdan evet 5 liraya da krem var ama kimyasal dolu. Onlara göre pahalı. Ama bazı ürünleri markettekilerle aynı yada daha ucuz. Diş macunları falan gibi :)
      Ay yazdım da yazdım.
      Güzel yorumun için de teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  10. Okuyorum okuyorum :) Öğrenmeye çalışıyorum Güzel faydalı bir yazı ipek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Beğenmene sevindim. Böyle şeyler paylaştıkça güzel :)

      Sil

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz.